Вторник, 23.07.2019, 19:27
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » 2013 » Декабрь » 19 » Пакетная подача отчетности
17:56
Пакетная подача отчетности

Збереження документа який містить додатки (створення пакету документів)

На виконання наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 №561 "Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників" було введено поняття: "Пакет звітних документів" - дане поняття передбачає спеціальне оформлення електронних документів, що перебувають у залежності: головний документ - додатки головного документа

Для реалізації даної можливості у програмному засобі по формуванню податкової звітності в електронному вигляді були внесені зміни, що передбачають особливий режим роботи з документами, які містять додатки:

Створювати пакет можна 2-ма основними методами:

  1. Створити основний документ, заповнити заголовок документу та одночасно автоматично після запиту, створити додатки до основного документа (створюються тільки додатки відмічені в "довіднику документів"). Увага! при створенні документів таким чином всі створені документи вважаються "звітними" та такими, що включені в пакет:
    • після виконання цієї операції документи створюються та автоматично заповнюються реквізити;
      • можлива ситуація коли відкриваються додатки, які відмічені у "довіднику документів", але непотрібні у пакеті, що створюється, такі документи необхідно закрити спеціальним чином:
        • ініціювати закриття документа
        • на питання "Закрити документ" відповісти OK, "Зберегти документ" відповісти Відміна (Cancel), "Видалити з пакету" - відповісти OK;
        • документ-додаток буде закрито коректно;
        • після закриття таких документів буде видано повідомлення про зміни головного документа, біля вкладки з кодом документа буде виведено знак (*), що показує на зміни основного документа, "основний документ" потрібно буде зберегти, але після того як буде закрито всі непередбачувані додатки;
    • наступний етап - це саме внесення даних до всіх створених документів (основного та додатків), перевірка структури та камеральна перевірка;
    • наступним кроком потрібно зберегти "основний документ", під час збереження буде показано діалог установки деяких ключових параметрів електронного документа для збереження

Установка значень параметрів повинна відповідати вашому плану створення пакету звітних документів та відповідати правилам створення електронних документів,

Після виконання збереження "основного" документа непотрібно більше змінювати значення його ключових параметрів при його подальших збереженнях;

    • наступними кроками необхідно провести збереження усіх відкритих на даний момент додатків, при збереженні буде видано вікно повідомлення (рис.2), установка значень параметрів повинна відповідати вашому плану створення пакету звітних документів та відповідати правилам створення електронних документів,

Після виконання збереження документа також непотрібно більше змінювати значення його ключових параметрів при подальших збереженнях;

    • після збереження всіх додатків переходимо до "основного" документа:
      • зберігаємо "основний" документ;;
      • на питання «Зберегти зміни» відповісти OK;
      • в діалозі "збереження документа" рис.2 - натиснути "Підтвердити" (Увага! без зміни параметрів) (оскільки параметри ми виставили раніше, а зміна параметрів призведе до створення пакету, в якому порушено зв’язки);
      • на запитання про перекриття іншого документа відповісти OK (дане питання виникне оскільки такий документ ми уже зберігали);
      • закриваємо "основний" документ рис.1;
      • на питання «Закрити весь пакет» відповісти ОК;
    • після виконання вищенаведених операцій "основний" документ буде закрито і пакет звітних документів сформовано.

Важливо пам'ятати, що правильне формування пакетів звітних документів і просте формування документів потребує розуміння структури побудови системи формування електронних документів, а саме:

o                 перший створюваний документ у звітному періоді має значення параметрів:

§                  стан документа - звітний;

§                  № уточнюючого (нового звітного) документа - 0;

§                  № документа в періоді - 1, 2, ..., (1-якщо документ подається тільки раз у звітному періоді);

o                 другий і наступні є виправними документами:

§                  стан документа - новий звітний чи уточнюючий;

§                  № уточнюючого (нового звітного) документа (+1) - 1, 2, ...;

§                  № документа в періоді - 1, 2, ..., (1-якщо документ подається тільки раз у звітному періоді)(даний параметр показує який із переліку документів що подаються декілька разів у звітному періоді уточнюється);

Недотримання принципів створення електронних документів та пакетів звітних документів, які наведені вище, створює помилки при обробці сформованих користувачами документів.

  1. Даний метод застосовується для приєднання, або вилучення додатків до уже існуючих пакетів звітних документів, цей метод передбачує:
    • видалення додатка;
    • формування пакету за умови, що "основний" документ був створений і збережений окремо без автоматичного створення додатків;
    • створення "нового звітного" чи "уточнюючого" документа на основі уже створеного документа;
    • створити та приєднати нові додатки;

Всі ці операції по їх виконанню аналогічні описаним вище, тобто:

    • для видалення додатка необхідно:
      • відкрити весь пакет (відкрити основний документ, дозволити відкрити додатки);
      • ініціювати закриття документа рис.1;
      • не зберігати документ;
      • на питання "Видалити з пакета" вибрати ОК;
      • перейти до основного документу, зберегти його;
      • закрити основний документ рис.1, за потреби збереження вибирати відповідь OK, на питання «закрити весь пакет» відповісти ОК.
    • для створення "нового звітного" чи "уточнюючого" документа на основі уже створеного документа:
      • відкрити весь пакет (відкрити основний документ, дозволити відкрити додатки);
      • провести модифікацію даних у полях що цього потребують;
      • зберегти основний документ, в полі "№ уточнюючого (нового звітного) документа" збільшити значення на 1, поле стан документа встановити як "новий звітний" чи "уточнюючий" в залежності від ситуації;
      • зберегти додатки - модифікувати параметри аналогічно як і в уточненому документі;
      • перейти до основного документу, зберегти його;
      • закрити основний документ рис.1, за потреби збереження вибирати відповідь OK, на питання «закрити весь пакет» відповісти ОК.
    • для створення та приєднання нових додатків до уже існуючих пакетів (приєднати можливо тільки додаток(и), що може входити до даного пакету):
      • у «довіднику документів» відмітити, або пересвідчитись, що відмічено додаток, який потрібно приєднати;
      • відкрити весь пакет (відкрити основний документ, дозволити відкрити додатки);
      • створити (або відкрити) потрібний додаток;
      • внести потрібні дані;
      • зберегти додаток, при збереженні в поля "№ уточнюючого (нового звітного) документа" та "стан документа" встановити правильне значення в залежності від вашої ситуації;
      • основний документ в процесі був змінений тому повторно зберегти і його;
      • закрити основний документ рис.1, за потреби збереження вибирати відповідь OK, на питання «закрити весь пакет» відповісти ОК;
    • після виконання вищенаведених операцій «основний» документ буде закрито і пакет звітних документів переформовано.

Вот что сообщили в Технической поддержке Центра обработки электронной отчетности Миндоходов (тел.: 067 555-0-111, 066 555-0-111, 044 323-0-111):

1. По поводу одинаковых квитанций №2: Да, квитанции №2 на все документы одного пакета одинаковые. Это так и должно быть. Регистрационный номер присваивается один на весь пакет отчетов.

2. Часть документов из пакета приняты, а часть - не приняты. Как повторно подать не принятые документы: Если не приняты некоторые документы из пакета - то в течении того-же дня подать повторно для регистрации можно только не принятые отчеты (приложения) со статусом "Звітні". А если подавать на следующий день  - то необходимо подавать весь пакет документов, но уже как "Новий звітний".

А теперь немного подробнее как создать отчет и приложения в пакете:

1. Отмечаете в Справочнике документов декларацию и все необходые вам приложение, сохраняете изменения.
2. Создаете новую декларацию и соглашаетесь открыть приложения к ней.
3. Заполняете приложения и декларацию. Не закрываете ни приложения ни декларацию.
4. Сохраняете все приложения и декларацию не закрывая их!! Это ВАЖНО!
6. Закрываете все документы не удаляя их из пакета. (Меню "Документ" - "Закрити всі документи")
Пакет готов. Можно отравлять.

По материалам сайта opz.org.ua
Просмотров: 2753 | Добавил: Shadow | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: